Velkommen til HoldDaHeltFest.dk

0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
0
Lejebetingelser

Lejebetingelser

Levering:
Startgebyr til pakning, læsning og diverse kr. 300,00 + kr.4,00 pr. kørt km.

Der skal være 2-3 arbejdsduelige m/k til stede hos lejer til at hjælpe med opstilling og nedtagning. Hvis der ønskes opsætning og nedtagning uden hjælp fra lejer, betales timepris, indhent evt. tilbud.

Alle øvrige priser er afhentningspriser!
Alle anførte priser er vejledende inkl. moms!!


Priser:
Priserne er for anvendelse af alle varer og udstyr i én dag!
Udlejningsvarer faktureres til lejeprisen på ordrebekræftelses-/ ordremodtagelsesdatoen.

Ved leje i en længere periode, indhent tilbud.


Lejeperiode: Lejeperioden er 3 dage. Dvs. der leveres dag 1, bruges dag 2 og afhentes dag 3. Det kan forekomme at der leveres før dag 1, og afhentes efter dag 3. For dette betales en 1 leje periode.
Hvis mere end en brugsdag ønskes, aftales dette individuelt.
Lejer er ansvarlig for det lejede i hele perioden fra det øjeblik hvor varerne/udstyret er afhentet/ leveret til lejer på leveringsadressen.
Lejer er pligtig til at overholde lejebetingelserne.


Afbestilling:
Ved annullering af en lejeaftale hæftes der for ½ leje.
Delvis annullering af lejeaftale f.eks. annullering af telt, men fortsat leje af bohave og service, hæfter lejer for ½ leje af telt.


Tillæg/nedjustering af ordre:
Tillæg kan ske frem til leveringsdagen/så længe lager haves uden beregning.
Nedjustering kan ske i rimeligt omfang uden beregning indtil 14 dage før levering. Derefter beregnes ompakningstillæg.


Erstatning:
Lejer har fuld erstatningspligt overfor beskadigelse eller bortkomst af det lejede, fra overdragelsestidspunkt til lejer.
Erstatningsprisen er dagsprisen for genanskaffelse og afregnes i henhold til udlejers til enhver tid gældende regler, via depositum og evt. merpris. Gælder alle varer og udstyr!

Vi modtager ikke erstatningsvarer!

Ved ikke reparable skader erstattes til fuld nyværdi efter samme regler som for porcelæn.


Reklamationer:
Alt lejet udstyr udleveres i mangelfri og pænt rengjort stand. Der skal reklameres ved modtagelsen, og senest inden anvendelsen af det lejede, overfor udlejer. På ordrebekræftelsen/ følgesedlen kan afkrydses eller afstemmes for modtaget antal.
Såfremt udlejer anerkender mangler ved det leverede ombyttes det manglende, ud fra udlejers betingelser, eller der aftales dekort.

Reklamationer ved returnering modtages ikke!

Alt lejet udstyr afleveres i samme rengjorte stand som ved modtagelsen. Beskadigede varer tages ikke retur, men skal erstattes til dagspris.
Alt lejet udstyr udleveres i rengjort stand. De lejede varer skal gennemses ved modtagelse og eventuelle fejl og mangler meddeles til udlejer, inden varerne tages i brug! På følgeseddel kan kvitteres for modtaget antal.
Vær særlig opmærksom på rengøring af glas – ikke blanke glas godtages ikke ved endt leje. Der kan forekomme papstøv fra opbevaringskasse og evt. enkelte vanddråber. Man kan forvente at skulle tørre over med et viskestykke.

Udlejer forbeholder sig ret til inden for 14 dage efter endt leje at gennemgå og optælle returnerede varer og fremsende evt. regning på rengøring af ikke tilstrækkeligt rengjorte varer eller erstatning af evt. beskadigede varer til dagspris.

Evt. ekstra rengøring koster: startgebyr på kr. 100,00 + 1 x leje pr. del op til 25 dele. Ved mere end 25 dele er startgebyret kr. 200,00 + 1 x leje pr. del.


Depositum:
Ved leje af telt betales forud kr. 1.500,00 af lejebeløbet ind på udlejers konto.
Dette fratrækkes på faktura efter afsluttet leje, evt. fratrukket dagspris på eventuelle beskadigede eller bortkomne varer/udstyr.

Vores telefon er altid åben for kunder der har lejet udstyr:

Tlf. 2620 2244


 Hold da helt fest v/Torben Høgh Johansen, Granvej 24, 4760 Vordingborg - mob. 26 20 22 44 - info@holddaheltfest.dk